Klacht: Bus rijdt door

op 28 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond om 7.15 te wachten op bus 400 richting Utrecht bij de halte amphia ziekenhuis, pasteurlaan in Oosterhout aangezien dit de vervangende halte is nu ze aan de weg aan het werken zijn. Komt er een bus zonder nummer. Ik en iemand anders bij de halte stappen naar voren ervan uitgaande dat dit de 400 is. Rijdt de bus gewoon door!! Verder geen lijn 400 gekomen dus ik ben er zeker van dat dit m is. Zeer vervelend.

Het lijkt alsof de buschauffeur niet wist dat dat de vervangende halte was. Gister ook al iemand die blijkbaar niet wist dat de weg afgesloten was en de haltes veranderd waren. Volgens mij wordt er niet gecommuniceerd met de chauffeurs. Zeer slecht en reizigers zijn er de dupe van.

Schadevergoeding

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 april 2017 om 08:11 geantwoord

Beste Jknoop,

Wij begrijpen uit uw reactie dat de bus de halte voorbij is gereden waar u stond te wachten. Dit is vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Uw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het inderdaad lijn 400 was dan wordt hij of zij hierop aangesproken.

Wij danken u ten slotte voor uw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Uw verzoek voor een schadevergoeding kunt u via het contactformulier op onze site indienen. Ik kan u alleen niets beloven over de uitkomst daarvan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jknoop