Klacht: bus rijdt Door

op 03 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De laatste bus reed Door daarom een taxi moeten pakken. Halte mathildalaan. Tijd 23.43

Als de bus stopt bij de halte

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Beste Jordy,

Wat jammer om te lezen dat de laatste bus is doorgereden en jij niet kon instappen. Was het voor de buschauffeur duidelijk dat je met de bus mee wilde? Dat kun je doen door bijvoorbeeld je hand uit te steken om aan te geven dat je graag mee wilde.
Echter zijn wij niet verantwoordelijk voor de taxikosten die gemaakt zijn. Deze kosten zullen dan ook niet worden vergoed. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart en je wel met de laatste bus mee kunt.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 11:37 geantwoord

Wij staken ook onze hand uit en liepen richting de bus, alleen voordat we konden instappen, reed hij al door. We zijn zelfs achter de bus aan gerend! Belachelijk dat jullie niet verantwoordelijk zijn voor de kosten. Zo laten jullie gestrande reizigers enorm in de kou staan! Ik zou het fijner gevonden hebben als er een gedeeltelijke vergoeding geboden werd of als de desbetreffende buschauffeur op zijn gedrag aangesproken werd, deze is namelijk gewoon doorgereden terwijl hij ons duidelijk wel zag!!

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Jordy, Bedankt voor de toelichting. Zoals je aangeeft heeft de buschauffeur jullie wel gezien, ik wil er daarom graag intern melding van maken. Kun je daarvoor aangeven om welke buslijn het gaat? Hoe laat en bij welke halte stonden jullie te wachten? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht jordyyyyy

9 maanden geleden - Het gaat hier om de laatste bus naar Breda, lijn 327 (dacht ik) om 23.43 bij halte Mathilastraat

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Jordy, Dankjewel voor het doorgeven van de benodigde informatie. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door jordyyyyy