Klacht: bus rijd weg.

op 02 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Vanochtend 2-06-2016 om 07:27 zag ik de bus aankomen en moest gaan rennen. De bus stopte voor een kennis van me en die vertelde de buschauffeur dat ik er nog aan kwam. Ik liep al bij de achterdeur van de bus. De buschauffeur antwoorde op haar: Nee dat meisje moet niet mee want ze loopt niet door. Hij sluit de deuren na haar en rijd weg toen ik voor de deur stond. Ik vind dit heel erg vervelend want ik moet nu het eerste uur van mn les missen en in dat uur had ik een belangrijke toets. Ik vind dit echt niet kunnen en baal er echt van!! Het was bus 8773 bij de halte Acacialaan in Leimuiden om 07:27

Ik ben tevreden als buschauffeurs gewoon netjes wachten en al helemaal als ze iemand rennend aan zien komen. Kleine moeite toch?!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 juni 2016 om 11:06 geantwoord

Hallo Daphne,

Bedankt voor je bericht. Zoals het staat beschreven, klinkt het alsof het niet helemaal goed is gegaan vanochtend. Daarom stuur ik je klacht door naar de teammanager in de regio, zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de chauffeur kan bespreken. We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de opgelopen vertraging.

^DK
Webcareteam Arriva