Klacht: Bus rijd voorbij

op 04 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

4 juni 2021 rijd de arriva bus die vanaf Van der Valk wieringermeer naar Leeuwarden gaat over de snelweg door inplaats van bij Van der Valk eraf te gaan, en langs de halte te rijden. Dit was de bus van 7 uur s’ochtends de 350.

Niet belachelijk langs de halte rijden terwijl je vanaf de snelweg niet kan zien of er iemand bij de halte staat. Zou fijn zijn als er voortaan gewoon gestopt word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 juni 2021 om 09:15 geantwoord

Beste Anoukdejager,

Je geeft aan dat de chauffeur van lijn 350 de halte voorbij reed door op de snelweg te blijven en niet de afslag nam naar Van der Valk.

We verwachten van onze chauffeurs dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Je klacht hebben we doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en besproken met de chauffeur. Excuses dat je hierdoor de bus hebt gemist en voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anoukdejager