Klacht: Bus rijd niet volgen schema

op 27 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De 51 van 28-5-2018 rijd te snel en is voor de vaste tijd bushalte douwelaan (oenkerk) voorbij gereden waardoor ik nu 45minuten moet wachten op de volgende bus.

Gewenste Oplossing:

Als de bussen volgens hun schema rijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste Skyply, Je geeft in jouw melding aan dat lijn 51 te vroeg bij de halte voorbij is gereden en jij hierdoor 45 minuten moest wachten op een volgende lijn. Wij begrijpen dat dit vervelend is. We zoeken dan ook graag uit wie hier gereden heeft. Zouden wij daarom van jou een tijdstip van vertrek mogen weten en de eindbestemming van de bus? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2018 om 20:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Skyply,

We hebben geen reactie van je ontvangen. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen door een reactie te sturen bij deze klacht of via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pelle van Loon