Klacht: Bus rijd door

op 10 mei 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Bus77 rijd door op de Konijnenlaan terwijl wij netjes opstonden om in te stappen. Buiten dit komt bus 77 of veel te vroeg of veel te laat. Dit vind ik echt ontzettend vervelend. Dagelijks loop ik zeker meer dan 5 minuten te vroeg naar de bus. ( woon zelf op de hertenlaan 10 seconden van de halte vandaan.) Toch rijd deze bus dan wanneer ik naar station moet heel vaak meer dan 5 minuten van te voren weg. Ik weet dat de busschauffeurs pauze houden op station en dit is ook nodig voor hun werkzaamheden. Maar wanneer ik dan keihard kom aanrennen om de bus te halen en deze vervolgens gas bij geeft om niet te hoeven stoppen ben je niet goed bezig. Het stomste aan dit verhaal vind ik nog dat ik vervolgens aankom ( lopend) op station om toch mijn trein te halen, vanaf daar meneer lekker zijn sigaret zie roken. Dit is een van de vele dingen waar ik echt de pest over in krijg. Ook toen de halte tussen Konijnenlaan en station was vervallen ivm werkzaamheden. Buschauffeur rijd zeker 5 minuten voor tijd voorbij. Ik ren er heel hard achteraan omdat er toen tijdelijke stoplichten stonden. Vervolgens kwam ik daar naast de deur en word ik geweigerd. ( dit was op de halte die vervallen was). Maar er was zeker een minuut of 2 mogelijkheid mij gewoon nog binnen te laten.

wanneer bovengenoemde dingen niet meer gebeuren.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mylan123