Klacht: bus rijd door

op 23 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta op schiphol te wachten op de 361, via lisse naar sassenheim en noordwijj.
Komt de bus aan, stopten rijd door… Ik sta hier te wachten met andere mensen en de buschauffeur doet niet eens de deur open! Wij staat daar en ja, de bus was te laat. Maar hij zat niet vol en hij ziet toch mensen staan bij de halte. Hij rijd gewoon door

bus 361 naar sassenheim om 10:06 op schiphol. Het is 23 jan 2013
En ik wil conexxion terug want dit is niet de eerste keer en ben er nu echt klaar mee
om een klacht in te dienen bij arriva kost dat 10 cent per minuut!

Spreek die buschaufeur aan

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Hallo cindyvosja,Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet, ^MF Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door cindyvosja