Klacht: Bus reed me voorbij

op 19 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo goedemiddag ik werk bij een industrie terrein en ik ben om 5 uur klaar en de bus vertrekt om 1 minuut over 5 ik ren altijd zodat de busschaufeur mij ziet. vandaag zag hij of zij mij rennen en gaf gewoon gas bij. heb het vaker dat de bus eerder weggaat en dan moet ik 40 minuten lopen of 30 minuten wachten op de volgende bus dus dit vind ik gewoon belachelijk

Als hij of zij gewoon netjes stopt als ze jou zien rennen.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 dagen geleden - Beste C1809G92, Uit jouw reactie begrijp ik dat je de bus hebt gemist omdat deze niet gestopt is toen de chauffeur je zag aankomen. Om jouw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we echter meer informatie nodig. - Plaats en halte - Buslijn en richting van de bus. We zien deze informatie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht C1809G92

2 dagen geleden - Dordrecht. Lijn 8 Halte robijn Richting dordsekill 3 europalaan

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2017 om 23:11 geantwoord

Beste C1809G92,

Bedankt voor je toelichting. Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en uitgezocht zal worden. Ik moet wel eerlijk toegeven dat een chauffeur niet verplicht is om te stoppen als iemand nog niet bij de halte staat. Ik begrijp dat het ivm je werk lastig is om op tijd bij de halte te zijn, maar het advies is wel om altijd minimaal 5 minuten voor vertrek bij de halte te staan.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren doordat de bus is doorgereden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam