Klacht: bus nooit gekomen

op 04 juni 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond om 7 minuten voor 7 vanavond (dus 18.53) op de bushalte van de Reigerlaan om naar Groningen te gaan. Om 19.17 was er nog geen bus aangekomen dus ik ben maar weer naar huis gegaan want ik miste zo de verbinding met ander transport in de stad. Dit is al de derde keer in 1 week dat de bus niet op tijd komt (of misschien was hij veel te vroeg). Donderdagochtend wilde ik lijn 2 naar Paterswolde halen voor een fysiotherapie sessie en de bus die om 9.50 bij halte Reigerlaan zou komen, kwam een kwartier te laat aanzetten dus ik was te laat op mijn afspraak, ondanks het feit dat ik een ruime marge had aangehouden. Er zijn al zo weinig bussen op deze route en als ze dan nog niet in de verste verte op tijd rijden dan wordt het wel heel lastig voor mensen.

Als de bussen min of meer op tijd rijden ben ik tevreden. Het kan natuurlijk niet perfect, maar zoals het nu is, is het hopeloos.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judithwilkinson