Klacht: Bus niet komen opdagen/eerder weggereden

op 11 juni 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte Dhr/mevrouw,

Wij zouden volgens onze reservering gister om 23:59, vanaf de Capelse brug met city tijger naar Londen gaan. Echter hebben wij de bus nooit gezien. Uiteindelijk hebben wij van 23:45 tot 01:30 gewacht, waarna we naar huis zijn gegaan. Dit was een grote domper. Wat ons het meest tegenviel was het feit dat er geen telefoon/noodnummer beschikbaar was. Verder waren eventuele wijzigingen op geen enkele manier gecommuniceerd. Wij konden zelf rond die tijd dus ook met niemand contact opnemen om de locatie van de bus op te vragen of om überhaupt iemand in de bus te kunnen spreken.

Onze gemaakte kosten terugkrijgen in de vorm van geld.

Bericht van

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Ik ontang graag van u een boekingsnummer en achternaam per e-mail op: travel@citytijger.com. Dan kan ik uw klacht in behandeling nemen. Zonder boekingsnummer of achternaam kan ik helaas niets voor u doen. Met vriendelijke groet, Mark Leeuwesteijn

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 13 juni 2016 om 08:46 geantwoord

Beste Napita,

Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Rotterdam Capelsebrug was vertrekken om 23:30, de bus is hier volgens onze GPS-tracker om 23:38 vertrokken. Breda Prinsenbeek was vertrekken om 23:59 (deze staat onder Rotterdam Capelsebrug vermeld).

In de bestemmingsinformatie had u het noodnummer van de reisleiding kunnen vinden. (Dat is de toegestuurde PDF met als titel 'Belangrijke informatie over uw reis').

Om u vanuit onze organisatie tegemoet te komen bied ik u opnieuw, 2 zitplaatsen aan in onze touringcar voor een dagje Londen. De overige kosten kunt u misschien bij uw reisverzekering declareren.

Neem contact op met ons, zodat wij een nieuwe datum met u kunnen bespreken.

Mark Leeuwesteijn

CityTijger Reizen
info@citytijger.com

Alle klachten die gemeld zijn door napita