Klacht: Bus niet komen opdagen

op 15 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 10:52 zou ik vanaf Chemelot Campus de bus 33 hebben naar Sittard. Na 10 minuten te hebben gewacht was hij er nog steeds niet. Ik heb de bus op ovzoeker.nl opgezocht en hij heeft de afslag naar de campus overgeslagen. Waardoor ik een half uur vertraging op loop en niet optijd op t werk ben.

Als de bus niet de halte overslaat en gewoon komt opdagen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juni 2018 om 14:42 geantwoord

Beste Carlygerritse,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat de bus vanmorgen een verkeerde route heeft gereden en daardoor niet langs halte Chemelot Campus is gereden. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs.

Excuses voor het ongemak die je hebt gehad doordat de chauffeur de halte heeft overgeslagen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

Lina
Arriva Kantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Carlygerritse