Klacht: Bus niet komen opdagen

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond vanochtend te wachten op bus 19 van wilhelminaoord de mening naar station steenwijk. En heb daar van 7:45 tot 8:15 gewacht. En de bus kwam niet opdagen terwijl die er om 7:55 al hoorde te zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat de bus optijd komt of dat die tijdig (ruim een dag van te voren) aangeeft dat die niet rijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mr. Tettero,

Vanmorgen bleek de chauffeur van lijn 19 op jouw rit helaas ziek, waardoor de rit inderdaad is komen te vervallen. Dit hadden wij niet eerder kunnen voorzien. Mocht een rit uitvallen dan communiceren wij dit altijd zodra wij dit weten. We doen er alles aan om de rit toch te laten rijden, maar dat is in dit geval helaas niet gelukt.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. Tettero