Klacht: bus niet komen opdagen

op 07 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus van balk naar Heerenveen (lijn 41) is vanochtend 8.15 uur niet komen opdagen in spamnenburg. Ik stond er ruim op tijd; 8.07 uur. Heb 40 minuten in de vrieskou staan wachten en mijn afspraak gemist. Telefonisch contact gehad met arriva maar die kan mij niet vertellen waarom de bus niet is komen opdagen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waarom de bus niet is komen opdagen en hoe dit opgelost wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 februari 2018 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nynke,

Ik heb naar aanleiding van je klacht gekeken in het systeem om de reden te achterhalen. Ik heb ook geen melding gevonden.

Daarom heb ik gebeld met de verkeersleiding en deze konden mij vertellen dat de bus defect was en er geen reserve bus beschikbaar was. Deze staan namelijk allemaal in Heerenveen en de bus zou dan ook nooit op tijd zijn in Spannenburg als de chauffeur heen en weer moet rijden om deze op te halen. De volgende bus is er dan nog eerder.

Oprechte excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Zoë
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nynke kramer