Klacht: Bus niet komen opdagen

op 27 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

De nacht van 26 op 27 augustus om 00:30 zouden mijn dochter en ik worden opgehaald vanaf station Holendrecht in Amsterdam zuid-oost door de tourbus van city tijger en vertrekken naar Disneyland Parijs. Vanaf 23:30 waren wij al op het station aanwezig, mijn dochter van 8 door het dolle heen natuurlijk.
Om 01:00 was er nog steeds geen bus en heb ik geprobeerd te bellen met het “calamiteiten nummer” van city tijger. Hier werd de hele nacht door niet opgenomen.
Wij waren met het openbaar vervoer gekomen vanuit Almere en konden geen metro of trein meer terug pakken op dat moment. Daar sta je dan met je achtjarige midden in de nacht in Amsterdam zuid oost.
Om 01:30 was er nog steeds geen bus en heb ik samen met mijn dochtertje (in tranen) een taxi naar huis moeten pakken.
Ik ben woest.
Dit is de tweede keer dat city tijger mijn dochter teleurstelt, de eerste keer hebben zij de reis een dag voor vertrek geannuleerd.
Dit is ook de tweede keer dat ik met moeite vrij heb moeten krijgen van mijn werk, en geld heb moeten uitgeven aan onnodig reizen en organiseren.
Ik verwacht een passende compensatie vanuit city tijger.

Een vergoedde reis disneyland inclusief overnachting, waarbij wij RUIM OP TIJD worden opgepikt, mijn betaalde taxi geld naar Almere terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jk89