Klacht: Bus niet komen opdage

op 17 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen. Ik reis vanuit gorinchem naar Utrecht centraal. Ik pak de bus 387. Hij komt om 06.57 en om 07.12. De bus om 06.57 komt iedere keer niet opdagen. Zoals vandaag en vorige week. Daardoor raakt de bus van 07.12 vol en kunnen de reizigers van 07.12 niet mee. Dit vind ik niet normaal. Als er zoiets gebeurt moeten jullie een extra bus regelen. 1 keer kan gebeuren maar dat het iedere keer gebeurt kan gewoon niet.

Gewenste Oplossing:

Bussen optijd komen of ectra bus zodat reizigers niet te laat komen op school, stage, school etc.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 september 2018 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hulya.66,

Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt met lijn 387. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt als je niet mee kan omdat de bus vol zit.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio zodat er naar inzet van materieel gekeken kan worden. Op dit moment is het op alle lijnen erg druk en zetten we al ons beschikbare materieel tijdens de spits in. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Hulya.66