Klacht: Bus niet gestopt

op 04 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rond 18.30 is bus 38 richting Katwijk doorgereden bij de halte Naturalis in Leiden, terwijl er 2 personen (waaronder ikzelf) stonden te wachten. Hierdoor kwam ik te laat op mijn bestemming en moest ik verder lopen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik mijn ovkosten van deze rit terug krijgen. Van halte Naturalis naar halte n206 Valkenburg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 mei 2017 om 20:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Vnoort,

Wat jammer dat de bus is doorgereden bij de halte waar je stond te wachten:( Je geeft aan dat je graag de kosten vergoed wilt krijgen. Ik kan daar vanuit hier helaas geen uitspraken over doen. Je kunt aanvragen of je recht hebt op geld terug bij vertraging, door een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Vnoort