Klacht: Bus niet gekomen

op 28 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee dagen komt de lijnbus 85, die om 7:38 vanuit Pauluskerk naar Utrecht Centraal vertrekt, niet komen opdagen. Het is heel vervelend, omdat er op de app ook niet staat dat het is vervallen. Het zou eigenlijk moeten komen, maar al twee dagen is die niet komen opdagen.

Gewenste Oplossing:

Als ik duidelijkheid heb over waarom die niet gekomen is + waarom het niet in de reisadvies staat dat het is vervallen. Ook zou ik willen weten of dit blijvend is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 februari 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Niet leuk om te lezen dat de bus al 2 dagen niet op komt dagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. In het volgsysteem van de bus kan ik helaas niet ontdekken waarom de bus vanochtend niet op is komen dagen. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie uitgezocht kan worden en er op de punctualiteit van lijn 85 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door BA.