Klacht: Bus niet ALWEER niet komen opdagen

op 09 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik sta te wachten op de 115 richting Zundert die om 14:05 hoort te vertrekken maar die komt weer niet opdagen! Dit is de 3e keer in 2 weken dat er een bus niet komt opdagen!! Ik vind dit werkelijk waar belachelijk!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer bussen RIJDEN als dat staat aangegeven!
Dit is werkelijk waar ongelofelijk ik neem aan dat er een planning is hou je dan daar ook aan!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 februari 2018 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Scholier076,

Dat is niet zo mooi om te lezen en ik begrijp uit je klacht dat dit vaker is gebeurd. Bij de rit van vandaag heb ik gezien dat de bus was vertraagd. De reden van de vertraging is helaas niet bekend. Ik ga je klacht doorsturen naar de regio. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel verbetering merkt!

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Scholier076