Klacht: Bus naar de wijert

op 25 september 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Qbuzz,

Elke maandag kom ik om 11:43 aan op het station met de trein. Ik moet dan om 11:46 de bus hebben. Bus nummer 9 die om 11:46 hoort te vertrekken van platform X. Ik moet dan naar de Vestdijklaan. Nu had mijn trein vandaag vertraging en zou ik de bus van 11:46 niet redden. Tot mijn stomme verbazing zag ik dat die bus ook al om 11:38 was vertrokken. Normaal gesproken pakte ik dan bus nummer 9 die om 12:01 vertrok en stapte ik uit bij de van ketwich Verschuurlaan. (Dit vond ik geen probleem) Maar deze bus rijd blijkbaar niet meer. De enige optie is dan een bus pakken waarbij ik moet uitstappen bij de van ketwich verschuurbrug. Dit is nogal een stuk lopen. Ik vind het nogal vreemd dat er maar 1 bus per half uur rijd naar een wijk waar zoveel scholen staan terwijl er sochtends ontzettend veel rijden. En ik vind het nog gekker dat die bus dan ook nog eens 10 minuten eerder vertrekt.

Ik zou tevreden zijn als de bus nummer 9 die nu ineens langs het overwinningsplein rijd weer gewoon langs de van ketwich verschuurlaan gaat rijden. Dan is er tenminste nog een optie om in de wijert te komen binnen een kwartier en dat je dan niet een half uur moet wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisavdwolde