Klacht: Bus mist mij

op 18 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit in het bushokje te wachten. Ik zie de bus van ver aankomen, ik ga alvast staan. De bus heeft mij niet gezien en is gewoon langs mij gereden. Ik ben zelfs nog achter de bus aangerend maar hij heeft niet gewacht op mij.

Dat de bus gewoon stopt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hallo Thomas, Dat is balen zeg. Stond je al aan de rand van de stoep met je hand omhoog? Want als je er nog niet helemaal was kan de chauffeur ook denken dat je op een andere bus zit te wachten. Als je dit wel al deed, dan zou ik graag een lijnnummer en tijdstip van je weten. En de halte waar je op wilde stappen. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 juni 2017 om 09:30 geantwoord

Beste Thomas,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ThomasFlantua