Klacht: Bus laat me niet instappen

op 27 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond al 15 min van tevoren te wachten in het bushokje (dus ruim optijd). Ineens had de bus vertraging (5 minuten) dat kan natuurlijk gebeuren en is niet erg, uiteindelijk zie ik de bus aankomen en ga ik klaar staan, rijd hij me volledig voorbij. Ik heb de buschauffeur aangekeken dus weet dat hij me zag sstaan maar is me nu voorbij gereden. De eerstvolgende komt over pas een uur en dat is te laat voor mij. Het was bus 326 Geertruidenberg om 18:58 (hij was er uiteindelijk om 19:03) .

Zorgen dat het niet nog een keer gebeurt en de buschauffeur erop aanspreken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 juni 2021 om 20:29 geantwoord

Beste SophieGroeneveld,

Wij vinden het vervelend dat de (geplande) reis met Arriva niet naar verwachting is verlopen. Wij adviseren je in vervolg kenbaar te maken dat je mee wil met de bus. Dit kun je doen door je hand op te steken. De chauffeur kan nu gedacht hebben dat je op een andere bus stond te wachten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Heeft op 27 juni 2021 om 21:47 geantwoord

Ik stond duidelijk klaar, neem volgende keer wel een taxi

Alle klachten die gemeld zijn door SophieGroeneveld