Klacht: Bus komt regelmatig telaat

op 16 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus lijn van balk harich rotonde naar heerenveen (41) is deze week al voor de 2e keer telaat gekomen in 5 dagen. Daardoor mistte ik de bus naar Lemmer op spannenburg. Deze bussen hebben altijd op elkaar gewacht. 1 keer kan gebeuren. Maar het is heel vervelend als het wel heel vaak gebeurt (dat de bus telaat komt).
Niet alleen deze bus maar ook andere bussen. Als ik in Heerenveen ben en ik wil met de bus, vertrekken ze 5 minuten later. Hoe komt dat ? Omdat er nog even een collega gezellig komt te kletsen met de buschauffeur! Echt belachelijk. Als ik telaat kom op mn werk, stage of school misschien een afspraak.. Word er natuurlijk gevraagd waarom ik zo laat ben. Ik vind dat als een buschauffeur telaat vertrekt, dat het opgeschreven moet worden en er iets mee gedaan moet worden.
Ben benieuwd of er verandering word gebracht!

Als ik mijn overstap kan halen en de bussen gewoon aan de tijden houden !

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 september 2018 om 19:13 geantwoord

Beste Petradevries2000,

In jouw reactie geef je aan dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat lijn 41 al twee keer te laat is geweest. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva