Klacht: Bus komt niet opdagen

op 17 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zaterdag morgen 17-02-2018 zou de bus om 6:25u op de Cantecleerstraat Maastricht moeten vertrekken deze kwam niet opdagen. Om 6:55u zou de volgende komen en komt weer niet opdagen. Om 7:25 nog een poging gewaagd bus komt weer niet opdagen. Terwijl dit duidelijk in de dienstregeling staat. Avond van tevoren op internet gecontroleerd en tijdens wachten op de bus meerdere keren nog gecontroleerd op updates. Is geen pretje als je buiten in de vrieskou staat te wachten om dan je ontslag tegen moet te kijken omdat het al de zoveelste keer is dat de busregeling waardeloos is.

Als de bus ook volgens aangegeven tijden rijdt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Goedemorgen, Dat klinkt niet als een fijne ervaring! Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Met welk lijnnummer wilde je dochter vanochtend reizen? Met vriendelijke groet, Jan Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht rjeurissen

4 maanden geleden - Lijn nummer 4 was het

Arriva

Heeft op 18 februari 2018 om 20:48 geantwoord

Beste rjeurissen,

Op zaterdag vertrekt lijn 4 niet om 06.25, 06.55 en 07.25 uur vanaf de Cantecleerstraat in Maastricht. Op zaterdag vertrekt de eerste lijn 4 pas om 07.55 uur. Dit is de reden waarom deze drie ritten niet kwamen.

Hier kun je de dienstregeling van deze lijn bekijken: http://bit.ly/2EBg9ZY. Let er bij het bekijken van dienstregelingen op dat de dag op zaterdag staat.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 18 februari 2018 om 21:09 geantwoord

Ze heeft screenshots gemaakt van de aangegeven reistijden en tijdens het wachten opnieuw gekeken en pagina ververst. Dus was wel degelijk dienstregeling die afgelopen zaterdag actueel was op de Arriva pagina.

Alle klachten die gemeld zijn door rjeurissen