Klacht: Bus komt niet opdagen

op 09 maart 2020 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 februari 2020 kwam de Qbuzz niet opdagen op de halte Dam, te Alblasserdam ’s avonds rond half 11. Ik was zelf prima op tijd. Terwijl het aangegeven stond op 9292 kwam de bus niet opdagen, net als de bus die daarna zou komen.
Dit had de volgende consequenties:
– een uur extra wachttijd
– ik kon die avond niet meer thuis in Streefkerk komen, aangezien de daaropvolgende overstap een zogeheten bestelbus is.

Verder: de bestelbus is ontzettend vervelend vanwege verschillende redenen:
– voor 20.00 uur moet al bedacht worden hoe laat de terugreis ’s avonds laat is;
– een uur van te voren bestellen is onhandig;
– de vaste bestelbus zorgt ervoor dat plannen niet meer veranderd kunnen worden; zodra je dan de bus mist, kom je niet meer thuis.

Graag uw reactie.
Jet Schouten
tel. 0618613489

Gewenste Oplossing:

Bij een goede reactie!!!
Als de bestelbus uit het systeem gaat en alle bussen op de goede tijd komen opdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jet Schouten