Klacht: Bus komt niet opdagen

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Dyon-19, Wat balen dat de bus niet kwam. Dat is niet prettig! Heb je voor mij je vertrektijd voor me? Dan kijk ik de rit voor je na. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Dyon-19

3 maanden geleden - De bus vertrok om 14:49 op aviolandalaan hoogerheide

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2018 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dyon-19,

Vanwege een ongeval op de A4 en de drukte die daardoor ontstond, was het voor deze bus niet meer mogelijk om op tijd bij je halte te komen. Daarom is de rit vervallen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Dyon-19