Klacht: Bus komt niet

op 31 augustus 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond net 16:40 al bij de bushalte voor een bus die 16:47 zou gaan vertrekken. De bus is nooit opkomen dagen, ik moest naar mijn werk en nu ben ik nog te laat. Heel knap werk voor een bus die maar 1x in t uur rijdt.
Ik stond bij de eikenlaan in Lisse voor de bus 90 richting den haag centraal.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 17:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Xxroomm,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 90 niet bij de halte is geweest. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door te veel vertraging.

Jouw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken je voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Xxroomm