Klacht: Bus is verkeerd gereden

op 02 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat vandaag in 158 richting denbosch die om 18.40 op het station in denbosch aan zou moeten komen. Na de bushalte ‘stadion’ is de bus fout gereden. De bus reed daarbij best hard om toch optijd te komen op het station. Ik vond het heel erg vervelend dat de bus zo hard ging waarbij ik best gespannen op mijn stoel zat.

Ik zou tevreden zijn wanneer de buschaffeur word aagesproken op dit misverstand. Ook hoop ik dat de buschaffeurs niet meer zo hard willen rijden. De weg niet weten zou voor kunnen komen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 02 mei 2017 om 20:58 geantwoord

Beste TessKruger,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Uw reactie over het verkeerd rijden en het rijgedrag van de chauffeur van lijn 158 hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TessKruger