Klacht: Bus is veel te vroeg

op 03 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik liep vanmorgen om 7.08 naar de bushalte op de Ollandseweg, Sint Oedenrode. En nog voor ik bij de bushalte zag ik was zag ik de bus voorbij komen. Het was toen nog geen 7.10 terwijl de bus daar om 7.15 zou komen. De volgende bus komt pas weer na een uur. Hierdoor ben ik veel te laat op mijn werk. Zeeer frustrerend.
Het betreft de bus 157 van Sint Oedenrode (Eindhoven) naar Oss.
Graag uw reactie.

Sep schuurman

Als ik nu nog opgehaald wordt en op tijd op mijn werk ben!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 mei 2017 om 08:35 geantwoord

Beste Buskomttevroeg,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Ik begrijp dat je baalt als je hierdoor te laat op je werk komt. Volgens het GPS-systeem van de bus kwam deze om 07:12 uur bij de halte aan.

Ik heb je reactie doorgestuurd naar de regio zodat het verder kan worden uitgezocht en besproken wordt met de chauffeur. Bedankt voor het delen van je ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^SM
Webcareteam Arriva

Heeft op 03 mei 2017 om 11:47 geantwoord

Dit is geen oplossing voor mijn probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door Buskomttevroeg