Klacht: Bus is altijd te laat

op 05 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet regelmatig met de bus naar het station. De bussen 1 naar lelystad haven en de 3 naar station lelystad komen altijd te laat daardoor mis de aansluiting met de trein. Dit vind ik heel vervelend als ik een bus eerder pak dan moet ik 25 minuten wachten tot ik met de trein kan. Wat is de oorzaak dat de bussen altijd te laat aankomen bij de bushalte?

De chauffeurs zijn altijd vriendelijk.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

4 jaren geleden - Beste Shinet, Wat jammer om te horen! Als het om een rit van vandaag gaat, dan kan ik even meekijken in de actuele ritgegevens en proberen de oorzaak te achterhalen. Daarvoor zou ik graag van je horen of het om lijn 1 of 3 ging, en bij welke halte je hoe laat in had willen stappen. Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Shinet

4 jaren geleden - Hoi bedankt voor snelle reactie Ik pak elke woensdag de 3 naar het station die komt hoort dan 9.42 te komen maar bus kwam vandaag om 9.50 waardoor ik de aansluiting mis met de trein Op vrijdag pak ik de 1 naar het station en die pak ik dan om 7.49 maar die bus komt ook altijd 5 min later aan. Ik wil niet brutaal zijn maar de meeste chauffeurs roken uitgebreid nog een sigaret terwijl de bus gewoon moet vertrekken. Gaat met elkaar kletsen ect ik zeg niet dat dit iedere keer gebeurdt maar vindt het super vervelend dat elke keer dat ik met de bus moet te laat is.

Bericht van Arriva

4 jaren geleden - Hallo Shinet, Dankjewel voor de aanvullende informatie. Ik ga de melding intern doorzetten zodat dit uitgezocht kan worden. Als we een terugkoppeling ontvangen dan laten wij je dit hier nog weten. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

4 jaren geleden - Hallo Shinet, Om de klacht goed uit te zoeken en gericht te werken aan een oplossing ontvangen wij graag aanvullende gegevens. Kun je per voorval aangeven bij welke halte dit was, om welke lijn het ging en de datum + het tijdstip? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 23 april 2017 om 08:24 geantwoord

Beste Shinet,

Helaas heb ik geen reactie meer van je ontvangen op ons laatste bericht. We kunnen daarom helaas niet specifiek voor je uitzoeken wat er is gebeurd. Uiteraard houden we het nu wel in de gaten en hoop ik dat je snel verbetering ervaart.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Shinet