Klacht: Bus herhaaldelijk te laat

op 15 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

De afgelopen 3 weken is de buslijn 44 richting bolsward busstation, die om 7:19 bij de bushalte centrum Koudum hoort te komen, herhaaldelijk te laat gekomen. Hierdoor mis ik de overstappen waarmee ik op tijd bij mijn bestemming kan komen. Op 30 januari, 6, 12 en 15 februari was de bus in ieder geval te laat, maar de bus is vaker te laat geweest, deze data weet ik echter niet meer zeker.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat mijn bus weer optijd komt, zodat ik niet meer te laat bij mijn afspraken kom. Alvast bedankt voor de hulp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 februari 2018 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anieke Stilma,

Ik begrijp uit je klacht dat buslijn 44 richting Bolsward vaak te laat in Koudum is waardoor je bepaalde overstappen mist. Dat is erg vervelend en jammer om te lezen! Ik ga je klacht doorsturen naar de regio. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je te snel verbetering merkt.

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anieke S.