Klacht: bus gemist

op 22 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 9292 stond dat jullie bus om 08:28 zou vertrekken vanaf annablamandreef lisse 22 feb (hier heb ik nog screenshots van ) nu kwam ik om 08:26 aan en reed de bus zo voor me neus weg. Ongelofelijk!! nu moet ik weer wachten op de volgende bus en kom ik te laat op school..

Gewenste Oplossing:

ik zou het fijn vinden als de bus rijd op zn tijden en niet 2 minuten eerder vertrekt. Is dit wel zo dan moet de bus bij de volgende halte even wachten totdat die weer op schema loopt !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 februari 2018 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda12345678,

Dat is balen! Deze bus hoort om 8:25 te vertrekken en 8:28 was het tijdstip op basis van de vertraging die de bus toen nog had. Het kan voorkomen dat een bus inloopt op de vertraging waardoor deze minder wordt. De bus is nog steeds te laat vertrokken maar in dit geval 1 minuut later plaats van 3 minuten later. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door linda12345678