Klacht: bus een uur telaat

op 14 oktober 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 14.42 zou er een bus van Roden naar Groningen zijn maar de bus kwam niet, al met al duurde het een uur.
Ook trof ik een chauffeur die niet overweg kon met de situatie en mij aansprak op mijn houding terwijl hij mij nauwelijks te woord wilde staan.
De vertraging was ivm de 4 mijl maar die is toch elk jaar?
Ik had vanmorgen nog gekeken en er was geen waarschuwing voor vertragging.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de kosten van de reis terug hebben als vergoeding.
Waarschuwing voor vertraging vooraf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Hazelaar