Klacht: Bus doet deur dicht voor mijn neus

op 03 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag rende ik zo hard als ik kon om bus 30 van 15:27 te halen Leiden centraal. 1 persoon die net vlak voor mij rende werd nog binnen gelaten, maar toen de buschauffeur mij aan zag komen rennen deed die letterlijk voor mijn neus de deur dicht en keek me op een arrogante manier aan, schudde nee en reed weg. De bus was niet vol dus blijkbaar wilde hij me om een andere reden niet binnen laten. Erg vervelend omdat de trein die ik ervoor nam vertraging had en de persoon die een meter of 2 voor mij rende wel binnen werd gelaten.

Minder onbeschofte buschauffeurs!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 mei 2017 om 17:41 geantwoord

Beste Maria1992,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat uw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Uw reactie over de chauffeur van lijn 30 hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva