Klacht: Bus die niet op gemelde tijd rijdt

op 14 januari 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend wou ik met de Bus vanaf Heerenveen Busstation naar Wijckel om 9.38. De bus die op die tijd aanwezig moest zijn, was niet aanwezig. Dit is de 2e keer dat buslijn 41 niet op die tijd rijdt.

Erg vervelend waardoor ik een afspraak heb gemist!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik informatie krijg over het probleem en dat dit niet in het vervolg weer gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 januari 2019 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Perdelirus,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de lijn 41. Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik ga de verantwoordelijke afdeling verzoeken hier aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Perdelirus