Klacht: Bus die niet komt opdagen

op 21 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Na een avondje kermis wilde we de bus pakken van 00:58 op het centraal station Tilburg. De nacht bus zou volgens 9292 rijden.. helaas 2 uur staan wachten en geen een bus te bekennen naar de reeshof belachelijk. Dus hebben we een kaartje moeten kopen voor de pendelbus die maar rijd tot de universiteit daarna hebben we een uur moeten lopen vanaf daar naar de reeshof omdat we geen andere oplossing zagen om weer thuis te komen. Heel erg bedankt hoor volgende keer misschien de app beter aanpassen om te voorkomen dat mensen weer voor jan langer als een uur staan te wachten ben heel erg boos.

Als de app naar behoren gaat werken en een excuses zou wel fijn zijn. En de 2 euro die we moesten afrekenen bij de pendel bus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Ashleyvermeer, Wat jammer om te lezen dat de bus niet geweest terwijl deze volgens 9292.nl wel zou rijden. Weet je nog om welk lijnnummer het ging en op welke dag gebeurde dit? Met vriendelijke groet, Sietse Medewerker Klantenservice

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 21:52 geantwoord

Beste Ashleyvermeer,

Helaas hebben we sinds 21 juli 2018 niets meer van je gehoord.

We sluiten daarom deze klacht. Mocht je nog willen reageren, dan kun je altijd nog reageren op de je klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ashleyvermeer