Klacht: Bus chauffeur rijd roekeloos

op 13 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 24 richting parkstad stadion om 19:49 op de vrankerkerklaan in Heerlen.

Een blonde mevrouw met een staart en bril bestuurde op die tijdstip de bus. Zij reed erg roekeloos, zij was luid aan het praten met een passagier en werd daardoor afgeleid de hele rit. Mevrouw reed veels te hard en ook in de bocht. Zij heeft meerdere keren de stoep geraakt, zij heeft 2 fietsers bijna geraakt door haar roekeloos rijgedraf . En vervolgens was zij te vroeg bij een bushalte, een meneer arriveerde bijna en maakte een stopteken. Mevrouw reed heel hard door en bleef praten met de passagier. Ze moest ook een keer een noodstop maken. Ik vind dit rijgedrag gevaarlijk en ik hoop dat zij hier op word aangesproken.

Als dit bij mevrouw word aangekaart, zodat dit geen tweede keer gebeurd. Dit gedrag is harstikke gevaarlijk en asociaal.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 september 2018 om 23:00 geantwoord

Beste E.Elsayed,

Niet leuk om te lezen dat je dit hebt ervaren tijdens je reis. Het klinkt niet als een plezierige reis.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door E.Elsayed