Klacht: Bus chauffeur is na aanrijding doorgereden

Gyta op 02 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is vandaag 2-09-2021 17.40 uur.

Ik erger me blauw aan bus Lijn 71 die echt te hard de bochten om scheurt en gewoon door wil rijden en mij in de verdrukking heeft geduwd met de bus. Ik kwam heel rustig aan rijden om 17.40 uur en Hij kwam er echt met een noodgang aan en liet geen ruimte voor mij over op de weg. Ik reed een stukje achteruit om ruimte te maken en botste tegen een auto die vlak achter me zat. Ik schrok, moest bijkomen en stapte de auto uit. Vervolgens rijdt de bus chauffeur hard door en laat mij en die man achter. Dit vind ik ernstig doorrijden naar aanrijding.

Ik wil graag dat u contact op neemt met de verantwoordelijke persoon bij Arriva Lijn71
Ben het nu wel zat, er wordt keihard door die bus gereden en heeft die man echt scheit aan mensen op de weg en denkt dat hij alles mag. Ze houden zich nooit aan de snelheid en rijdt van Leeuwarden naar Marsum op de Ljouwerterdyk richting Wijk Westeinde scheurde hij de bocht om richting Marsum. Hij scheurde gewoon door terwijl hij een aanrijding had veroorzaakt. Hij schreeuwde dat er nog ruimte genoeg was maar hij reed bijna mijn auto in! Ben me rot geschrokken en heb schade aan mij auto. De persoon achter mij was zijn bumper verzet echt heel naar.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden -

Reactie van de melder van de klacht Gyta

1 jaar geleden - Ik krijg een browser in mijn mail. Kan deze niet openen. Graag een persoonlijke mail a u b. Groet

Reactie van de melder van de klacht Gyta

1 jaar geleden - Ik zie geen net excuus of schadevergoeding mail. Graag actie.

Alle klachten die gemeld zijn door Gyta