Klacht: Bus bijna altijd te laat

op 16 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft bus 81 zutphen-deventer. In de avonduren is deze bus bijna altijd te laat, waardoor ik een trein mis en een uur moet wachten op een station, voor een reis van 3 uur, dus is mijn reistijd enorm verlengd.

Gewenste Oplossing:

Als de bus altijd optijd is. Het is gewoon zeer vervelend om in de winter een uur te wachten op een station.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 februari 2018 om 20:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kryen,

Vervelend dat de bus vaak te laat is en dat je hierdoor je aansluiting op de trein mist. Zeker niet fijn om in de winter een uur te moeten wachten. Erg vervelend! Ik ga je klacht doorsturen naar de regio. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel verbetering merkt!

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Heeft op 16 februari 2018 om 20:53 geantwoord

Het klinkt veel te algemeen. \"Ik hoop dat\". Ik denk dat er niets mee wordt gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Kryen