Klacht: Bus 99 naar Uden via Grave komt wederom niet opdagen of zit helemaal vol.

op 19 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Sanderlankhuijzen, Ik vind het jammer om te lezen dat je steeds je bus mist. Logisch dat je daarvan baalt. Om je klacht door te kunnen geven en verder uit te laten zoeken heb ik wel iets meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog aan ons door kunnen geven? - wat is het lijnnummer van de bus? - wat is je eindbestemming? - wanneer zat de bus vol en op welk tijdstip? - wanneer is de bus niet geweest en op welk tijdstip? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Sanderlankhuijzen

2 maanden geleden - Het betreft buslijn 99 Nijmegen Cs - Uden busstation via grave busstation. Mijn eindbestemming is Uden. Ik wilde instappen vanaf busstation Dukenburg in Nijmegen elke dinsdag om 17.20u ongeveer. Hij kwam niet opdagen om 17.02 als ik het me goed herinner. Bij deze alvast bedankt voor de reactie! Groetjes, Sander

Arriva

Heeft op 20 september 2018 om 11:15 geantwoord

Beste Sanderlankhuijzen,

Dank je wel voor het doorgeven.

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 99 de halte Dukenburg voorbij is gereden terwijl je daar stond te wachten. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Het voorbij rijden van een halte kan verschillende oorzaken hebben. Er was bijvoorbeeld geen plaats meer in de bus of de chauffeur heeft je niet bij de halte opgemerkt.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. Als de bus vol was, volgen wij de komende periode deze rit op dit tijdstip om vast te stellen of er een aanpassing moet plaatsvinden in de dienstregeling. Indien nodig wordt er een extra bus ingezet.

Wij danken je ten slotte voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sanderlankhuijzen