Klacht: Bus 92 spinozaweg 15:09 is doorgereden

op 24 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij stonden om 14:55 te wachten op de bus nr. 92 deze bus was zoals gewoonlijk te vroeg en kwam dus tegelijk met bus nr. 70 aan maar tot onze verbazing reed de 92 met hoge snelheid door en moesten wij een uur in de kou wachten op de volgende bus, dit kan natuurlijk niet!!

Gewenste Oplossing:

Stomme vraag die bus moet gewoon op tijd zijn en stoppen bij de halte ( ik heb ook gewoon mijn arm uitgestoken) ook omdat deze bus maar een keer in het uur gaat!! Compensatie zou niet overbodig zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 februari 2018 om 19:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joyce Weeda,

Wat balen dat de bus jou voorbij is gereden! Ik begrijp dat je daar verbaasd over bent, helemaal omdat je aangeeft dat het duidelijk was dat jij met de bus mee wilde. Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze met de betreffende chauffeur besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Weeda