Klacht: Bus 88

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 88 is bijna elke dag 5/7 min telaat waardoor ik mijn aansluiting mis in Blerick, de trein naar Eindhoven. Ik zou deze moeten kunnen halen met 5 min overstap tijd maar dit lukt helaas zelde.

Gewenste Oplossing:

misschien de dienstregeling aanpassen dat de bus wat eerder vertrekt? De hele bus heeft hier bijna last van.. het gaat dan maar over 2/3 minuten maar zou enorm helpen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste djillxx, Wat jammer om te lezen dat lijn 88 bijna iedere dag met vertraging rijdt waardoor jij de aansluiting niet haalt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen zodat er op de punctualiteit van lijn 88 gelet kan worden. Daarvoor heb ik nog wel meer gegevens nodig: - Bij welke halte sta jij op lijn 88 te wachten? - Hoe laat hoort lijn 88 bij die halte te vertrekken? - Hoe laat vertrekt de trein van Blerick naar Eindhoven? Ik hoor graag van jou. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht djillxx

8 maanden geleden - Hallo Manon, Dankjewel voor je snelle reactie! Ik stap altijd op bij bushalte “schoolstraat Grubbenvorst”. Deze bus vertrekt daar volgens planning om 07:47 (deze pak ik altijd), in Blerick kom ik dan om 08:01 aan en om 08:06 vertekt de trein naar Eindhoven. Dit zou dus eigenlijk perfect moeten lukken, maar helaas is dit dus meestal niet het geval.. Met vriendelijke groet, Djill

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor de aanvulling. Ik stuur je melding door naar de regio zodat er naar de punctualiteit van deze lijn gekeken kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door djillxx