Klacht: Bus 74 vertrekt 5 minuten te vroeg

op 03 februari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 74 bij halte de sluis vertrok ,vandaag, maandag 3 februari 10:03 .
Dit is de bus met de originele vertrektijd 10:08.
Nu is 1 minuut te vroeg vertrekken geen ramp wat mij betreft maar 5 minuten vind ik vreemd zeker als de bus daarna wel gewoon op zijn eigen tijd of te laat rijd en daarmee de wachttijd tussen de 2 lijnen vergroot word.
We zijn dan klant bij een bus maatschappij maar het gevoel van dienstbaarheid ontbreekt dan bij mij.

Gewenste Oplossing:

Gewoon je bussen op tijd of wat te laat laten rijden!
Ik hoef geen compensatie maar gezien q-buzz regelmatig klachten ontvangt, denk ik dat het bedrijf zijn chauffeurs beter moet instrueren waar het fout gaat en welke belangrijke rol de chauffeurs daarin hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Royvanginkel