Klacht: Bus 66

op 03 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb reeds een brief gestuurt aan de klanten sercice,daar de bus 19 dec. 2012 niet op de veerboot van 6.30 van Ameland niet heeft gewacht moest ik noot gedwongen een Taxi hebben daar ik voor een staaroperatie naar het MCL te Leeuwarden moest en dat koste me € 50,- dat ik zou daar graag wat van terug zien U heeft mijn bankrek. als het goed is met vr. groeten dhr. T.Dokter J.de Vriesstraat 1 9161AX Hollum Ameland

Als U me € 45,- terug betaald daar ik toch de bus ook moet betalen

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 09:36 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door T.Dokter