Klacht: Bus

op 06 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals zo vaak moet ik mijn bed uit om mijn zoon op te halen van station de bus is dan te vroeg ver trokken die wacht s avonds niet tot de trein er is ,
net zoals gisteravond om 23.30 dit kan echt niet .
Mvg Yvonne Wegdam

Gewenste Oplossing:

Dat de bus wacht, het is 23.30 daarna komt er niks meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Beste Banjermaxie1, Begrijpelijk dat je ervan baalt dat je 's avonds je bed uit moet om je zoon op te halen omdat de bus niet wacht op de trein. OM je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik meer informatie nodig. Zou je onderstaande aan ons door kunnen geven? - vanaf welk station vertrekt de bus te vroeg? - om welke lijn gaat het? - wat is de vertrektijd van de bus? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2018 om 21:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Banjermaxie1,

We hebben geen reactie van je ontvangen. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen door een reactie te sturen bij deze klacht of via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Banjermaxie1