Klacht: bus

op 18 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

beste arriva ik reis iedere dag met de bus en heb ook een abonnement bij jullie, helaas zijn de bussen vaak zo vol dat ik niet mee kan reizen, dit is erg lastig voor mij en mijn mede passagiers.
ook ervaar ik soms dat ik sta te wachten op de bus en dat de bus zonder mij weg gaat.

als er vaker bussen gaan rijden in en buiten de spits.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste wesenhagen, Wat balen dat de bussen waarmee jij reist iedere dag zo vol zitten. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik nog wel iets meer informatie van jou nodig: - Om welke buslijn gaat het? - In welke richting reis je? - Bij welke halte stap je op de bus? - Hoe laat stap je op de bus? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht wesenhagen

6 maanden geleden - beste manon het gaat om bus 400 naar leiden centr halte centrum west en leiden centr of lammenschans tijdstip rond 7 uur of half 8 of kwart voor 8 en op de terugreis na half 7 savonds het ergste vind ik dat ik afgelopen vrijdag niet mee kon met de bus en daardoor te laat kwam op mijn werk terwel de bus half leeg was bedankt voor uw hulp

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 10:09 geantwoord

Bedankt voor de aanvulling! Ik stuur je melding door naar de regio zodat er naar de bezetting gekeken kan worden.

Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 10:51 geantwoord

dankje wel

ik hoop dat het niet meer voorvalt

Alle klachten die gemeld zijn door wesenhagen