Klacht: Bus 51

op 20 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta net op de bus te wachten (in keijenborg) om naar een afspraak in het ziekenhuis te gaan. En vervolgens komt de bus niet opdagen omdat hij niet de juiste route heeft gereden. Hij heeft de bushalte in keijenborg overgeslagen waardoor ik mijn afspraak in het ziekenhuis mis!!

Extra bussen inzetten in de ochtend! In keijenborg blijven ALTIJD mensen staan die niet mee kunnen! En zorg dat er altijd de correcte route gereden word

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Babette wolsing, Wij begrijpen uit jouw reactie dat de bus niet bij de halte is geweest. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Babette wolsing

6 maanden geleden - Vandaag was de vertrekhalte: Kerkstraat Keijenborg, vertrektijd: 13:57, lijnnummer: 51, eindhalte: normaal station Doetinchem maar nu slingeland Ziekenhuis

Arriva

Heeft op 20 februari 2018 om 18:54 geantwoord

Beste Babette wolsing,

Bedankt voor je reactie.

Ik zie in ons systeem dat lijn 51 vandaag de halte Kerkstraat in Keijenborg heeft overgeslagen. Helaas lukt het me niet om te achterhalen wat hier precies de reden voor is geweest.

Je klacht heb ik daarom intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht en opgepakt worden. Ik ga ervan uit dat het niet weer zal voorkomen.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Babette wolsing