Klacht: bus 401

op 21 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ten 1e de chauffeur deed de motor uit waar door de uit check paaltjes uit gingen dus niemand kon uitchecken en chauffeur zei de hele tijd tegen iedereen ‘Ja je kan gewoon je geld terug vragen’ terwijl wij moesten wachten tot hij ze weer aan deed toen gaf die een error aan. Ik stond buiten te wachten en me vriendin stond in de deur opening en die chauffeur gooi ineens de deur dicht dus die knalde tegen mijn vriendin aan en duwde haar op zij. Dus de deur heeft haar gewoon pijn gedaan en iedereen moest eruit dus niemand kon uitchecken. Waar door ik geld moest lenen van iemand omdat ik niet thuis kon komen omdat mijn ov kaart in de min stond. Terwijl ik genoeg op mijn ov kaart had als ik mijn uitcheck bedrag terug kreeg.’’

ze verbeteren de manier van uitchecken en leggen de buschauffeurs uit dat ze de bus pas uit moeten doen als iedereen heeft ingecheckt en ze moeten een excuses aan bieden aan mijn vriendin want ze hebben haar heel veel pijn gedaan terwijl die buschauffeur zag dat zei er stond want ze stond voorin. ik wil mijn volledige bedrag terug van Arriva en laat ze er voor zorgen dat het de volgende keer wel goed gaat

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 februari 2018 om 13:28 geantwoord

Beste Delany,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je niet kon uitchecken omdat de chauffeur de bus uit heeft gezet. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Jouw melding over de reactie van de chauffeur hebben we doorgestuurd naar de teammanager om dit te bespreken met de chauffeur.

Wat betreft het terugvragen van het teveel betaalde bedrag wil ik je verwijzen naar www.uitcheckgemist.nl Je kan daar invullen waar je bent uitgestapt, het geld wat je nog terug had moeten krijgen wordt klaargezet voor jouw Ov-chipkaart en dit kun je dan opladen bij een oplaadpunt.

Tenslotte wil ik je oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

^Zoë
Webcareteam Arriva