Klacht: Bus 385 rijd hard door

op 03 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag om 14:58 stond ik op de Oosthoutlaan te wachten op bus 385 richting Sassenheim station te wachten op de bus. Deze was al 10 minuten te laat toen hij eindelijk hard aan kwam rijden. De buschauffeur keek mij aan terwijl ik stond te wachten en reed hard door.
Nu keek ik net op deze site en zag ik een vergelijkbare klacht over dezelfde buslijn vanmorgen.

Ik ben tevreden wanneer deze chauffeur op zijn actie wordt aangesproken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 mei 2017 om 17:39 geantwoord

Beste Jimaanhane,

Wij begrijpen uit uw reactie dat de bus de halte voorbij is gereden waar u stond te wachten. Dit is vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Het voorbij rijden van een halte kan verschillende oorzaken hebben. Er was bijvoorbeeld geen plaats meer in de bus of de chauffeur heeft niet in de gaten gehad dat u met hem mee wilde omdat er geen hand opgestoken was.

Uw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. Als de bus vol was, volgen wij de komende periode deze rit op dit tijdstip om vast te stellen of er een aanpassing moet plaatsvinden in de dienstregeling. Indien nodig wordt er een extra bus ingezet.

Wij danken u ten slotte voor uw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jimaanhane