Klacht: Bus 377 niet komen opdagen

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 377 zou om 9:55 bij halte molenweg in Neer zijn, maar is nooit komen opdagen. Er heeft niets op 9292 of de arriva app gestaan over vertraging of uitval van de bus.

Tijdig aangeven in app wanneer er een bus uitvalt en proberen te vermijden dat iemand drie kwartier op de bus staat te wachten en daardoor te laat komt op zijn/haar afspraak.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 10:45 geantwoord

Beste Markgeraets,

Wat balen dat de bus niet is geweest! Ik zie dat deze rit inderdaad is vervallen, helaas is de oorzaak niet bij mij bekend. Wij doen er alles aan wat mogelijk is om ruituitval te voorkomen. Zodra wij weten dat een rit echt niet gereden kan worden, communiceren wij dit naar de reisplanner. Wij kunnen dit niet in de app aangeven voordat wij het weten.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door markgeraets