Klacht: Bus 361 niet gekomen

op 05 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wacht op de 16.59 bus naar noordwijk. Oosthoutlaan kwam de bus niet. Het us nu 17.19. Dit is echt belachelijk. Ik Ben zeer on tevreden.

Bus moet komen op de juiste tijd.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Goedemiddag, Uit je melding begrijp ik dat de bus van lijn 361 om 17:19 uur nog niet bij de halte Voorhout, Oosthout was terwijl deze er om 16:59 uur hoorde te zijn. Ik heb je melding doorgestuurd zodat de oorzaak hiervoor kan worden onderzocht. In verband met een ongeplande stremming hebben de bussen van lijn 361 extra reistijd ondervonden. Excuses voor het ervaren ongemak! Groet, ^JE

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 juni 2016 om 09:38 geantwoord